Grow Up, Peter Pan


Svartvit fredagskväll i häftiga lokalen + firande av sportlov med fina människor!

Du och jag ska aldrig dö (KENT KENT KENT)


Röda pappersfåglar och den allra vackraste Kent-låten.

Jag går ensam in i ljuset


Från krönet av kullen kan jag se min förlorade värld (jag älskar dig så som att vara beväpnad)



Svarta dagar följs av vita nätter


Fyra timmar fyrtiosju minuter tretton sekunder

Det är då jag önskar att jag kunde stanna tiden


Ge oss en chans, vi är äldre nu (vi ser ljuset vid tunnelns slut)


So I'm finding my way out

I'm gonna drive and never ever slow down, I'm gonna drive until I break down

I'm Moving Back To Face The Lack Of Home


Eskapism pt 2 (töm ditt rum på tonårstankar nu)



Eskapism pt 1 (en serie i oändligt många delar)



och jag minns allt som naglarna mot glas


Viva La Vida


Emmène-moi aussi loin que possible


Tellement loin de ce monde

fladdrar drömmarna förbi


EN VECKA TILL KENT

I Used To Be My Own Protection




14 februari 2010. Nu ska jag iväg på danspass med A! KÄRLEK

00.59 Give Me Something To Hold Onto When The Hell Breaks Loose



but I could never make dying beautiful


The sky didn’t fill with colors the night I convinced myself
veins are kite strings you can only cut free
I suppose I love this life,

in spite of my clenched fist

Jag tror inte hon visste att jag såg eller hörde men jag såg, och jag hörde hur hon sjöng tyst för sig själv: Kärlek är för dom, dom som har tur


I Lost My Love In A Hurricane, I've Got No Choice But To Go Insane


I'm So Tired Of Being Stuck In This Mess And Nightmare Wont You Come And Take Me Up And Take Me Close To The Real Life


I'm fed up with this feeling I've got in my head, give me something to hold onto when the hell breaks loose (I know you understand, I know you understand me)

I Just Wanna See The Light


Hemma från världens finaste Lofsdalen.

All Those Lies Were Truth And All That Was False Was Fact (Lessons Learned)


The truth it fell so heavy, like a hammer through the room

Another Head Hangs Lowly


All of my hate cannot be bound

Keep Your Feet On The Ground And Your Head In The Clouds (She Lives In A Fairy Tale)



Fin helg med 18-årsfirande för H, hennanatt med E och söndagsplugg med D :)

RSS 2.0