MAYBE WE'RE ALL THAT WE NEEDED


I might be a fool, but you might be one too
Two wrongs don't make a right but I don't care tonight
Maybe we're all that we needed.

Can't Love Can't Hurt


take the shackles of my feet so I can dance



caribbean queen now we're sharing the same dream

electric eyes that you can't ignore


I Send A Message To You I Close My Eyes And Hope It Gets Through




Who Loves You Who You Gonna Run To

who loves you


This Is Our World, And These Are Our Times


Alannah Myles.

Be Yourself Tonight


I Took My Love Down To Violet Hill, There We Sat In Snow All That Time She Was Silent Still



so if you love me why'd let me go

my my my


Söndag. Jag redigerar foton, gör filmer, lyssnar på musik och pluggar. Snart kommer D hit, vi ska jobba med en redovisning och (förhoppningsvis) åka pulka. Jag älskar snön.

Is This What They Call Love On A Saturday Night




cobrastyle


Dancing With Tears In My Eyes



BEHEBAK


Lyssna.

we can pretend


SHEDONTSLEEPATNIGHT.



Yesterday



Thank God It's Friday


Åh, fredag. Sovmorgon. Två lektioner. Klippning. Tjejmiddag hos A.
Ha en underbar dag!

rootless tree


We Do What We Need To Be Free


Idag började jag dagen med scones, te och franskaplugg på Coffehouse by George med E. Den fortsatte med en liten diktstund på svenskan, boxercise på eftermiddagen, sushi vid Universitet med D, mentorsamtal på skolan och hem i regnet med M och B.
Nu; plugg och Damien Rice
.

painted faces fill the places I can't reach


Sweet Dreams Are Made Of This



Igår var en fin kväll.

I'm Gonna Kick You Out And Let The Sunshine In


You Make Me Think That I Could Fly If I Try





Torsdag. Idag har jag haft lite trevliga lektioner, fikat med sötaste M på håltimman, pluggat på Stadsbiblioteket efter skolan, lyssnat sönder en viss låt med Laakso, köpt en mysig tröja och fotat lite i stan. Och ätit lussebullar. Jag älskar att det har börjat bli mörkt så fort nu.
Att det snart är vinter. Jag älskar mörker.

Open Up Your Eyes



ELECTRIC


I'm electric I just want to dance. Jag kan inte plugga, jag kan inte sova, jag kan inte läsa, jag kan inte skriva. Jag kan inte koncentrera mig. Imorgon blir en rätt trevlig dag, Sovmorgon och så.. onsdag. Snart är det fredag, snart är det helg. Idag har jag skrivit english essay, försökt planera framtida träningssatsningar med de två D:na, diskuterat Halal-tv alldeles för mycket för mitt eget bästa och börjat skriva dikter igen.

So What's The Use Between Death And Glory


fuck forever

hold your head up moving on keep your head up moving on



I Want To Walk In The Open Wind, I Want To Talk Like Lovers Do, I Want To Dive Into Your Ocean

Söndag kväll. Tända ljus, fyra tekoppar och Eurythmics. Is it raining with you?

Falling On My Head Like A Memory

here comes the rain again raining in my head like a tragedy
tearing me apart like a new emotion

Words Are Very Unnecessary


weirdo


Den första november. Impulsiv kväll. Sådana kan bli trevliga. Nu ska jag till H!

RSS 2.0