Yes I Walk Around Somehow But You Have Killed Me, You Have Killed Me


Eid Mubarak! Idag har jag skrivit matteprov, fotat och ätit middag hos kusiner. 
Och lyssnat på underbara Augustana..

This World Is Full Of Misery The Anger Is Too Big to See, That's Why I Had To Dream This Dream


världens mest långsamma kollaps




And My Soul Checked Out Missing As I Sat Listening To The Hours And Minutes Ticking Away


there's better days shining through


Thank God It's Friday

Fredag. Det är så fruktansvärt skönt att det äntligen är fredag, att det äntligen är helg.
Jag är så otroligt trött efter veckan; efter allt plugg, efter insparken i onsdags, efter alla alltför sena kvällar. I helg ska jag bara kolla filmer, läsa böcker, lyssna på bra musik och sova.
Och plugga, förstås (jag är förövrigt fortfarande inne i perioden då jag tycker att det är rätt trevligt att plugga, men jag antar att den kommer gå över ganska snart). Min klass är förresten jättefin. Och VRG är, efter en månad, fortfarande helt underbart.

I Can't Get That Trumpet Out Of My Head


I Am Not Myself Standing In A Crowd


I Am Finished With You


And Questions Of Science, Science And Progress, Do Not Speak As Loud As My Heart




There Was A Game We Used To Play


We would hit the town on Friday night, and stay in bed until Sunday
We used to be so free, we were living for the love we had and
Living not for reality

Söndagstankar


The Show Must Go On

Lördagskvällen har spenderats hos A med te, prat och underbara Moulin Rouge.





Save The Nightime For Your Weeping

IKVÄLL HAR JAG SETT COLDPLAY I GLOBEN MED UNDERBARASTE E!
Det var obeskrivligt. Obeskrivligt fantastiskt underbart. Life In Technicolor.















I Don't Want To Follow Death And All His Friends


Anonymous

Var det du som höll för hårt eller är det jag som är för svag

And We Live In A Beautiful World


Imorgon kan vi säga i övermorgon.

Extremisthöst



You Don't Want To Know Me When I'm Lonely


Skola, fika med underbaraste E på håltimman, skolycka och höstsol.
Förkylning, nedräkning till Coldplay, feberyra.

Att åka till skolan i mörk tunnelbanevagn. Och helg. Underbara helg!


LET'S GO LET'S GO TO PARIS


800 grader


Är sjuk. Försöker plugga. Det går inte så bra..

Måndag

Och jag drog med dig i mitt fall
och sen gled jag bara undan
så förlåt, förlåt för allt
för min förbannade kluvna tunga


AND THEN I FELT HOW SMALL WE ARE OH

Make Me Feel Like I Belong Like I Matter To Someone

How Many Times Do They Have To Tell You That It Is Perfectly Fine For You To Dance Around Naked When You Are All By Yourself



Tonight Tonight I Want To Be With You Tonight


By Now You Should Know That Everything You Say Can And Will Be Used Against You Someday


Plugg. Plugg. Plugg. Men imorgon blir det middag med vänner i stan och öppet hus på Xist!

Now, Now Darling Oh Don't Lose Yourself


Och du säger att saknad kan man lära sig att leva med ibland, genom en iskall vinter

Den första september. Idag börjar hösten.



RSS 2.0