And He Told Me That I'd Done Alright, And Kissed Me Til' The Morning Light, The Morning Light


Kulturnatt i Djursholm

Kulturnatt! Jag ska ställa ut lite fina foton och dikter, kom gärna och kolla.

We're the people, the lucky with the fragile bones


Fiskeboda -08




Sort It Out

I Wanna Shoot Speedballs Bang My Head Against The Wall

When There's No One Else In Sight In The Crowd And Lonely Night I'm Dancing With Myself

Idag började lektionerna! Imorgon är det den fjärde skoldagen.
VRG är fortfarande lika underbart.

Now That I've Lost Everything To You


I Don't Wanna Feel Like It's An End Of A Summer


i think i can say without a doubt, this year is mine

Två dagar har gått. VRG. Det här kommer bli så bra så bra.

Och jag tror att jag stannar i den stad där jag bor



små små droppar i
din nacke

den numera
sedvanligt
mörka himlen
öppnar sig

och utför
utför faller

tårarna

som de faller
omärkbart
smeker de min
hud

strilar ner
på insidan

på insidan kan jag
fortfarande
känna dina raspiga handleder

och höra dina

ständigt kippande
andetag

när du för det alltför heta
teet
mot munnen

Hitten

Sista sommarlovsdagen.
Ikväll har jag varit på parkteater på Djurgården med A och H.

Och.. imorgon börjar jag gymnasiet!


What If I Wanted To Break




inne i staden råder ständig lågsäsong och restaurangerna står tomma året om


(jag vill ha dig du är min du är bara min)

en bänkrad i en rastlös sen april


VRG. Två dagar kvar.

Just because I'm losing doesn't mean I'm lost

17 september.
Om en månad ser jag och E Coldplay!

Just because I'm hurting doesn't mean I'm hurt
Doesn't mean I didn't get what I deserved
No better and no worse


DON'T GO WASTING YOUR EMOTION, LAY ALL YOUR LOVE ON ME


On Top Of Your World


Summer Night City

Ikväll har jag sett Mamma Mia på bio med mina fina vänner och promenerat i stan.

We Against The World


pumping on steel tonight

Billy Idol.

This is what it looks like, this is what if feels like


And this is your heart beating faster
faster

FINALLY IT'S OUR TIME NOW


There will be no rules tonight, if there were we'd break 'em

 


maybe we're all that we needed


Plain White T's imorgon med fina människor!

Dancing in the moonlight


the day before everything ends

Välkommen till min nya blogg!



Foto: Felicia Järnström

RSS 2.0